Monday 8 November 2010

FŰRÉSZELJ!




Régebben volt egy Husqvarnám. Asszem 38cm3-es. Nekem pont elég. Vágtam vele árkot-bokrot. Aztán egyszer elfelejtettem bele olajat tenni, amit ugye nem annyira szeretett, és szépen megállt a motorja. Azóta nem Husqvarnám van, de ez mindegy is. Van egy barátom, aki ács, és az a mániája, hogy mindenféle gyári matricát leszed a gépéről. Krosszosítja. Nekem is tetszik így, meg ha egy kicsit kopott a cucc. Persze ez manapság nem olyan könnyű, mint amikor még fémházasak voltak, és szépen lepattogzott róluk a festék.



















A Wrenchmonkees-ék megmutatják, hogy milyen is ez. Persze ők nem Husquarnával, hanem egy Harley Sportster XLHC-vel, de azért én elfogadnám ezt is.
































forrás: wrencmonkees

No comments:

Post a Comment