Nem vagyok egy Simson rajongó, meg a speed gépek se a műfajom, viszont nagyon tudom értékelni, ha valaki a hobbiját professzionális módra fejleszti. Azt hiszem be kell látnunk, hogy egy ilyen kustom teljességgel értelmetlen pénzkidobás. Még ha a motorunkat felturbózzuk mondjuk 70ccm-re, akkor se lesz belőle egy hosszútávon kényelmes, használható gép. Nem is erre találták ki. És nem is versenyzésre.
Aki tehát ilyen gépet épít, azt pusztán az építés szenvedélye hajtja, és ez nagyon király dolog.
Nem láttam még ilyen gyönyörű részletességgel kidolgozott Simsont. Mondjuk nem is csoda. Németek készítették.
Ja, és ha Simson fan vagy, akkor látogass el a simson-umbau.de oldalra, ahol kilószámra találsz még hasonló gépeket. Talán kapsz egy-két ötletet, hogy hogyan alakítsd át a tiédet. Sok sikert!
via: simson-umbau.de
nahát, egy bejegyzét lájkoltam, és az összesre írja. Sebaj, végül is mindre rábökhetnék, most megteszi helyettem automatikusan.
ReplyDeletejó kis cikk... végre valaki ír a simókról is
ReplyDeletetulajdonképpen ez nem egy simson s70...ez egy simson s-széria átalakitva: "simson big bore 4" (pontosabban egy 130ccm-es honda mbx hengerszettel, szép rezóval, tárcsafékesitve, valszeg 5ös váltó van benne, és vmi jóféle kuplung, kicsit van modositva a vázon is: pl a hátsó telszkópok és az ülés)
ReplyDeleteamit hiányolok egy ilyen igényesebb simsonról ebben az esetben:
-az a hátsó lengővilla központositása: de igy igy lehet tökéletes ezel ami benne van: balszeg megszerette volna tartani a légszürösházat a tulaja
-a hátsó lábtartók hátrébb (talán kissé feljebb) helyezése: ami nagyon fontos!!! ha ez megvan egy szép váltó és lábfék kialakitás
-az első teleszkóp nem hiszem hogy megfelelő a telljesitményhez: de kitudja mit rakatott bele a csávó:D mindenesetre kivülről szériaközeli
-indexek:D
-át lehetne alakitva 17"-os felnikhez(ez is fontos mert igy vastagabb gumi lenne rajta és nagyobb kerék)
amugy jól néz ki, csak nekem a piros nem jön be